brabantia.ro
icon button

Drept de Retur

(1) Refuzul Colețului la Momentul Livrării din Cauza Neconformităților

Dumneavoastră – la fel ca oricare alt client al nostru – aveți Dreptul de a verifica coletele înainte de a le accepta. Aceasta înseamnă că aveți și dreptul și posibilitatea de a refuza primirea unei comenzi în cazul în care, la momentul livrării, constatați că:

(1) Produsul livrat nu corespunde în mod evident cu cel comandat de dumneavoastră; (2) Produsul sau ambalajul său sunt deteriorate în timpul transportului, fapt confirmat la livrare printr-un Proces Verbal de Constatare a Deteriorării semnat de dumneavoastră și de curier; (3) Produsul comandat nu a fost livrat în termenul stabilit explicit sau, dacă nu există un astfel de termen, nu a fost livrat în termen de 14 zile calendaristice, calculate de la data e-mailului de confirmare pentru comenzile cu plată ramburs sau prin ePay.bg, și de la data încasării plății în contul nostru bancar pentru comenzile cu plată prin transfer bancar;

În aceste trei cazuri, ne obligăm să vă rambursăm în contul dumneavoastră valoarea achiziției, inclusiv costurile de livrare, dacă există. În cazul în care ați refuzat un colet cu plată ramburs pe care nu l-ați achitat refuzându-l, nu există nicio sumă pe care să vi le datorăm.

Vă rugăm să rețineți însă că nu puteți refuza primirea, din orice motiv, doar a unei părți din coletul dumneavoastră. În cazul în care constatați o deteriorare parțială sau o neconformitate între ceea ce ați comandat și ceea ce am livrat, trebuie să alegeți între a refuza acceptarea întregului colet sau a-l accepta în întregime (și a-l plăti integral, dacă l-ați comandat ramburs). În cazul în care alegeți a doua opțiune, trebuie să ne contactați pentru a ne comunica ce doriți să facem pe cheltuiala noastră cu produsul neconform: să ni-l returnați și noi să vă rambursăm banii sau să ni-l returnați, iar noi să vă livrăm produsul comandat de dumneavoastră.

(2) Dreptul de Retur din Cauza Neconformităților după Acceptarea Colețului

În cazul în care constatați neconformități după primirea și achitarea coletului dumneavoastră, aveți dreptul de a solicita returul acestuia și rambursarea integrală a prețului plătit, atunci când:

(1) Prețul pe care l-ați plătit nu corespunde prețului datorat conform e-mailului de confirmare a comenzii dumneavoastră. (2) Când descoperiți o neconcordanță între un produs comandat și unul livrat, pe care nu ați putut-o constata la momentul livrării. În acest caz, ne angajăm să înlocuim produsul neconform în termen de două zile lucrătoare, calculate de la momentul în care ne-ați contactat și ați făcut reclamația.

În cele două cazuri menționate mai sus, costurile de retur ale produsului sunt suportate de către noi.

(3) Dreptul de Retur conform Articolului 9.1 din OUG 34/2014 Fără Neconformități ale Colețului

Pe lângă cele două cazuri prevăzute la articolele 09-14 din OUG 140/2021, în care există neconcordanțe în comenzile dumneavoastră, prețurile și termenele de livrare ale acestora, descrise mai sus, în baza articolului 9.1 din OUG 34/2014, aveți dreptul să ne returnați – PE CHELTUIALA DUMNEAVOASTRĂ – orice produs achiziționat din magazinul nostru în termen de 14 zile de la primirea acestuia, fără a fi nevoie să oferiți o explicație pentru retur:

(1) Dacă ne returnați produsul achiziționat în ambalajul original, după ce l-ați verificat doar pentru a-i controla integritatea și caracteristicile, suntem obligați să vă rambursăm – în termen de 14 zile după ce ne-ați returnat produsele – suma integrală plătită de dumneavoastră pentru acestea; (2) Dacă ne returnați produsul achiziționat fără ambalajul original și după ce l-ați utilizat într-un mod diferit de cel descris mai sus, vă datorăm rambursarea doar a unei părți din prețul pe care l-ați plătit și suntem obligați să vă rambursăm această sumă în termen de 14 zile după ce ne-ați returnat produsele și ați acceptat prețul redus propus de noi.

Costurile de retur ale produselor în aceste două cazuri sunt suportate de către dumneavoastră.

(4) Cum se Efectuează Returul

În toate cazurile (punctele 1, 2 și 3), cu excepția celui în care refuzați să acceptați un colet cu plată ramburs, trebuie să ne informați despre dorința dumneavoastră de a ne returna produse și de a primi o rambursare a sumelor.

Utilizatorii înregistrați care sunt autentificați în contul lor pot utiliza Formularul de Retur simplificat, care poate fi găsit și utilizat în felul următor: în contul dumneavoastră, în secțiunea „Comenzile mele”, lângă fiecare comandă există un buton „Vizualizează”. Pe pagina comenzii dumneavoastră, în modul Vizualizare, aveți un buton roșu „Returnează produse din comandă”, a cărui apăsare vă permite să indicați ce produs și în ce cantitate doriți să returnați. După finalizare, trebuie să selectați dintr-un meniu derulant motivul pentru care solicitați returnarea produselor și, în cele din urmă, ne puteți trimite Formularul de retur apăsând butonul „Trimite”.

Dacă ați cumpărat ca oaspete sau aveți un cont, dar nu doriți să vă autentificați, puteți utiliza și completa formularul standard de retur, la care există un hyperlink la sfârșitul fiecărei pagini a magazinului. Îl puteți accesa și de aici.

Dacă nu doriți să folosiți formularele, ne puteți scrie la sales@netek.bg sau ne puteți suna la +40312299220 (de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00).